maanantai 29. lokakuuta 2012

Enää 36 päivää !

Nyt se on vihdoin alkanu, nimittäin päivien laskeminen siihen ku saa tänne ihanan vieraan ! 4 joulukuuta olis vihdoin se päivä ku saa suunnata kohti lentokenttää hakemaan parasta ystävää Elinaa vierailulle. Jeee se saa nähdä tän mun elämän täälä ! On nimittäin ehkä kaikista oudointa ollu täälä just se ku ei oo nähny päivittäin ellua, ollaan oltu nimittäin ku paita ja peppu ala-asteen ekaluokilta lähtien ! Te quiero <3

Viikko on taas sisältäny paljo tohinaa ja toimintaa, sekä tuntitolkulla skypettelyä sukulaisten, paven, ellun, tiian ja iriksen kans. Lämpötilat on myös vaihdellu välillä 14-28 astetta, joten ei todellakaan tiedä mitä laittaa päällensä ennen ku oikeesti kattoo ikkunasta aamulla pihalle. Päivät on sujunu aiva normaalisti ja torstaina jopa vaihdoin mun espanjankurssia vaikeempaan ! Tiedän, tää kuulostaa hullulta että vaihdoin vaikeempaan koska pari kertaahan oon ollu aiva itku kurkus ku en oo tajunnu mitää espanjatunneilta mutta viime oppitunteina on ollu niiiiin tylsää ku ollaan käyty asioita läpi ihan super hitaasti ! Täs uudes ryhmäs käydään niitä samoja asioita läpi ku edellises mutta vähä nopeempaa ja puhutaan ääneen myös enemmän espanjaa ja mitä ny oon pari tuntia sielä ollu niin kyllä se opettaja oli aiva oikeessa että tää ryhmä on mulle paljo parempi ! Ainut ongelma on vain se, että ku se alkaa jo 9.30 ja ku sinne kävelee sen reilu 20-25min niin mun pitää herätä jo seittemän aikoihin, että eka kerkeen suihkuun yms ennen ku herättelen tytöt ja hoidan aamutouhut niille, koska jos tekisin omat aamutoimet vasta sen jälkeen ku tytöt on lähteny kouluun, en millään kerkeis tunneille.

Tän viikon torstaina joudutaan taas sanomaan yhdelle rakkaaksi tulleelle ystävälle heipat, nimittäin Connie suuntaa takaisin kotiinsa Bostoniin. Sen takia piti lauantainaki lähtee taas vähä viihteelle, koska connie halus sanoa hyvästit Churrucalle (eli paikalliselle bilekadulle). Se on muute kovasti yrittäny mua houkutella käymään sen luona bostonis, varsinki sen jälkeen ku se kuuli että mulla asuu sielä sukulaisia, mutta mistäköhän kaikkeen mitä haluan tehä niin repis rahat.. Ainut vaihtoehto on ny löytää se super-rikas poikakaveri joka kustantais kaikki mitä haluaisin tehä, eikö niin.. ;)

Viime viikolla olin myös ahkera urheileen ! Kävin neljäkertaa kauhomas vettä ja sitte sunnuntaina käytiin Benten kans lenkillä ! Eilisen lenkin jälkeen Bente halus myös koittaa voimistelijoiden olgan kuntopiiriä mistä oon sille selittäny niin mehän sitte tehtiin se siinä keskellä puistoa. Ja voi raukkaparkaa kuinka se ei meinannu hahmottaa niitä liikkeitä vaikka ne on aiva yksinkertasia mulle ja tämmöselle joka on voimistelua harrastellu, mutta ku benten rakas laji on juoksu niiin kyllähän sen ymmärtää että se teettää varsinki ekalla kertaa ongelmia. Mutta kovaa se haluaa että tehään sama liikuntasatsi (eli lenkki+olga+venyttelyt) myös ens sunnuntaina ja sehän passaa mulle ! :-)

Sitte viikko kuvina :) :

Viikko sitte lauantaina käytiin ihastelemas Connien kovertamia kurpitsoja. Keskimmäinen (joka on ihan super hieno) niin on Connien itte tekemä ja nuo kaks muuta sen paikallisten kaverien tekemä :)

Syötiin aiva rauhas viinirypäleitä..

Tältä näyttää aina meno ku pitäs mennä nukkumaan........

mun sunnuntaiden yleisin asento ja paikka :D





Viime tiistaina tuli VÄHÄ vettä ja ukkosti !

Mun kädet oli kuulemma liian tylsä niin rocio päätti koristella toisen käden..

.. ja Reyes toisen käden. Onneksi tussit oli kuitenki vesiliukosia..


JA TAAS TÄÄ TAPAHTU ! oon kahet housut ennemminki rikkonu samalla tavalla ! ( repeämä siis sisäreides)
 Emmä vissiin vieläkää ymmärrä että farkut ei vain kestä kaikkia liikelaajuuksia.. Sinne meni nää housut :( 


Sain hiukseni kerranki laitettua itte nätisti ku lähettiin lauantaina kaupungille !


Illalta voi odottaa paljon jos jo meno ekaa tapaamispaikkaan näyttää tältä ;) No joo tää vain kuvaa meidän oikeita luonteita, koska esim mä ja Bente juotiin koko lauantaina muutamat lasilliset kokista ja sitte oikee yhen lasillisen viiniä :D

Bente ja Connie <3

Elsa ja Camilla <3

Tää on perjantain lapsenvahti-illalta :)

ps. en oo muute vieläkää saanu uutta puhelintani :(

1 kommentti:

  1. Ihania noi kuvat <3 Mun blogis on sulle haastekki, käy kurkkaas ! ;-)

    VastaaPoista