perjantai 2. marraskuuta 2012

Me gusta mucho festivos !

Tällä viikolla mulla on ollu vain kolme työpäivää, joten aikaa ittelle on paljon ! Nytte on vasta toinen päivä mun neljän päivän vapaista mutta tuntuu että olisin saanu viettää laiskoja aamuja jo viikon putkeen ! Mutta sehän on vain hyvä ! Muutenki eilen oli jotenki ihan superhyper fiilis nimittäin olin tosi onnellinen siitä että lähdin tänne enkä jääny nyhjäämään suomeen ! Nimittäin oon saanu ihan sika hyviä ystäviä täältä ja tää perhe on mulle aivan täydellinen ! Oon niiiiiiiiiiin onnekas !

Alkuviikko suju aivan normaalisti. Espanjantunneilla koin jopa olevani tosi hyvä oppilas nimittäin maanantaina saatiin semmonen moniste kotiläksyksi ja keskiviikkona ku sitä tarkistettiin niin opettaja huomas että vain muutama oli tehny sen. No koska mä olin tehny sen kotiläksyn huolellisesti niin sain olla paljo äänes. Vitsit tuntu hyvältä ku tääläki sai olla tunnilla yks niistä jokka osas ! Tunneilla musta alkaa pikkuhiljaa muuttua se sama emmi mikä on suomeski aina oppitunneilla..

Keskiviikkona oli sitte Halloween ja vaikka nää ei täälä vietä sitä oikee kunnolla niin silti nää juhlii sitä enemmän ku suomes. Halloweenin kunniaksi me tytöt päätettiin sitte lähtee illalla kattelemaan erasmus vaihtareiden kemuja ja sieltä sitte niitten jatkoille discoon. Ja ilman asuahan ei voitu lähtee minnekkään muttei kuitenkaan köyhinä au paireina haluttu senttejämme käyttää pukuihin niin päätettiin olla kissoja. Meidän kissapuku sisälsiki sitte mustat vaatteet, tekoripset ja kajaalilla piirretyt nenät ja viikset. Elsa ja Bente oli myös löytäny niitten lasten kaapeista ittellensä korvat mutta mä ja Camilla sitte tyydyttiin oleen korvattomia kissoja. Laittauduttiin kissoiksi kaikki myös yhes ja en oo muute koskaa ennemmin laittanu ripsiä ja kiharrellu toisten hiuksia kahvilas aiva julkisesti, mutta koska me aina tavataan siinä samas kahvilas niin se henkilökunta tuntee meidät jo tosi hyvin ja niitten mielestä se on vaan hauskaa ku me pystytään oleen ku kotona sielä ! :D Tyttöjen mielestä muuten mä oon niitten henkilökohtanen stylisti ku yks viikonloppu leikkasin Camillan hiukset (ku piti leikata vain kuivat tasapitkistä pois), sitte nytte liimasin mulle, Elsalle ja Bentelle tekoripset (joita ne ei ollu koskaa käyttäny ja mä en edes tiedä monekko mä oon liimannu, toki yleensä voimistelun takia) ja sitte kihartelen tyttöjen hiuksia aina ku ne haluaa. Parin viikon päästä ku on Camilla synttärit niin sitte lupasin kihartaa kaikkien kaikki hiukset ja laittaa niitten hiukset muutenki alusta asti ! Ja mä tiedän että mun suomen ystävät nauraa nytte aiva kippuras ku ne lukee että mä oon täälä se joka laittaa muitten hiuksia, koska suomes mä oon aina se kenenkä hiukset on kaikista huonoiten mutta jos mä oon täälä se kenen hiukset on parhaiten niin kuvitelkaa noitten muitten hiukset.. No joo vitsivitsi :D

Niiin ja oon ylpee ittestäni ku oon saanu kirittyä mun lukusuunnitelman taas aikatauluun eikä senkää takia oo kauhiaa paniikkia !

Mutta joo koska mun teksti on tänään tosi sekavaa ja ajatukset on sielä sun täälä niin lisäilen tähän loppuun enää vain kuvia halloween-pippaloista :








ps. on muute aiva hullua että on jo marraskuu ja mä oon tullu tänne elokuus !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti