sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Una chica jejeee

Nää sunnuntait on hyviä päiviä päivitellä blogia ku on aikaa rauhas kirjotella !

Mutta tällä viikolla ei oo tapahtunu mitää ihmeellistä, koulut on pyöriny, salilla on käyty, tytöt ollu superkilttejä melki koko viikon ja muutenki on ollu tosi hyvä viikko :)

Saatiin muute ne meidän espanjankokeet takas niin vitsit olin ylpee ittestäni ku ekas tehtäväs 4/5 oikein, kuuntelus 4/5 kans oikein, sitte omas kirjotelmas oli aika paljo punakynää mutta sitte kaikista ylpein oon siitä että monivalintatehtäväs joka oli melko vaikee niin sain 15/20 !

Oon muute täälä hurahtanu aiva tuohon kuntosalin saunaan ! Varsinki iskällä varmaan loksahtaa suu auki ku se kuulee että oon tällä viikolla käyny kolmesti saunas ! Siis minä, joka ei suomes koskaa käy saunas, mutta täälä se jotenki tuntuu ihan superkivalta istahtaa sinne huoneeseen ja heitellä löylyä, varsinki ku yleensä oon sielä yksin. Ja kyllä mä yks päivä pientä small talkkia yritin jonku vanhemman naisen kans vääntää espanjaksi ja sen seurauksena sain kuulla kymmenen minuutin luennon espanjaksi siitä kuinka hyväksi sauna on keholle :D

Nyt viikonlopun oon ottanu rauhallisesti taas. Eilen kävin eka salilla ja sitte käytiin Camillan kans syömäs kiinalaises (söin friteerattua kanaa hapanimeläkastikkees ja ai että ku oli hyväääää!) ja sitte lähettiin käveleen semmosille joulumarkkinoille. Sielä oli vaikka kuinka paljo kaikkee kivaa paikallisia käsityöjuttuja sun muita juttuja ja mua harmitti ku aina ku olin jotain paikkoja mistä vois ottaa kunnon kuvia niin mä oon jättäny kameran kotia ! Noh pitää toivoa että se markkina on myös ens lauantaina niin jos sais sitte otettua vähä kuvia !

Ja siis hirveestihän mä oottelen ens viikkoa KU ELINA TULEE TIISTAINA !!!! JJEEEE !! Ne päivät ku ellu on täälä niin on suunniteltu täyteen ohjelmaa ja mä tiedän että ens viikosta tulee ihan huippu !!

Sitte muutama kuva vielä viikolta (tajusin muute että kaikki kuvat missä on ihmisiä niin on rocio,mutta minkäs teet ku se on semmonen linssilude) :


meidän piti reyeen kans tehä muovailuvahasta ankkoja ja talo kouluun niin tämmöset ankat saatiin aikaseksi pienestä määräsät muovailuvahaa :)




isosiskon kengät on kuulemma parhaat balettikengät !

pientä sisäkiertoa havaittavissa..


mun vesipeto !



ainut kuva jonka otin joulumarkkinoilta!


Niiiiiiin ja vähä tuntuu karulta, BB alko silloon ku olin jo täälä ja nytte se jo loppuu ! Tuntuu että justiinhan se vasta alko !

ps. otsikko on yks espanjalainen laulu joka on soinu koko viikon mun pääs..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti