lauantai 15. joulukuuta 2012

I'm living with monkeys

Nyt on tulossa sitte oikee MEGApostaus nimittäin kahteen viikkoon on sisältyny NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN paljo juttuja ! Ja koska mä oon oikeesti ollu nytte ihan sika laiska kirjotteleen juttuja ja koko ajan lykkään kirjottamista tänne niin ahistaa aina vain enemmän alkaa kirjottaan. Mutta täs ny jotain pintaraapasuja mun viikoista:

Kaks viikkoa sitte maanantaina ku tulin koulusta, kotiovella odotti ihana yllätys ! Nimittäin postimies-Pate oli tuonu Sanni-Maijalta joululahja paketin, joka sisälsi suklaata, lakua, hapankorppua, glögitiivististettä, salmiakkia yms. Kuulemma joulun pelastuspaketti :) Oli kyllä todellinen päivän piristys, kiitos<3



Sitte tiistai-illalla koitti se hetki ku vihdoin päästiin hakeen Ellua lentokentältä vierailulle ! Ja voi sitä jälleennäkemisen riemua ! Mä aiva vain tärisin ku näin sen ! Siitä sitte alko aiva huippuviikko joka sisälsi mun normaalin arjen näyttämistä, shoppailua, kemuttamista, huonoa inside läppää (feat yölliset santit ja kalavaleet), vigon näyttämistä, kävelyä, vähä sadetta, +16 asteen aurinkoa ynnä muuta ihanaa :) Kuvat saaki kertoa sitte vähä enemmän meidän viikosta :) Ellu toi myös äitiltä, mammalta, kummeilta, Roosa-Maarialta ja Pavelta vähä tuliaisia: sain mm. paaaaljon suklaata, salmiakkia (jota oon maistattanu noille aupaireille ja osa on tykänny ja osa on päätelly että oon halunnu myrkyttää ne ku maku on ollu niin hirvee :D) ja ruisleipää, mammalta uudet ihanat villasukat (jokka on joka päivä ollu ahkeras käytös) ja joulukynttilän :)

näky koulusta luokasta


chocolate con churros !













pirteä ;D

älkää kysykö :D::D:D



HAhahah tästä saatiin viikon naurut ! Tilattiin siis yks päivä taksi niin siitä taksista vahingos tarttu mun laukkuun  turvavyönsuojus :D

uhri





















niin pikkusia joulupukin sylis  ♥ mamma siis oli liittäny tän lähettämänsä joulukalenterin taakse. On tytöillä riittäny kummastelua täs kuvas !


Sunnuntaina Elinan piti sitte lähtee takas Pohjolan kylmyyteen ja kyllähän se oli aika haikee fiilis ku se piti taas hyvästellä pariki kuukaudeksi. Kuitenki ku äiti kysy  multa että tekikö mun mieli lähtee ellun mukana Suomeen niin rehellisesti sanottuna ku oikee sitä mietin niin ei tehny ! Emmä halua vielä kotia ! Koska mulla on kuitenki niin ihana perhe ja niin ihania ystäviä täälä niin emmä vielä halua niistä luopua ! Ja mä tiedän että kaikki ihanat ystävät on mua sitte vastas suomes parin kuukaden päsätä ku lähen takas kotiin :)

Noh tää viikko on muuten kulunu aiva normaalisti muttei meillä oo ollu espanjantuntia kertaakaa ! Maanantaina olin niiiiin väsyksis aamulla että mä päätin olla paha ja kerranki jäädä nukkumaan vaikka kouluun olis pitäny mennä ! Aattelin että mä joka en oo koskaa elämässäni lintsannu niin voisin kerranki jäädä vain nukkumaan ku kouluski oltas vain katteltu jotain espanjalaista elokuvaa ! Keskiviikkona kuitenki ku itteni sinne sani raahattua niin kuulin etten ollu maanantaina ainut laiska nimittäin meidän opettajakaa ei ollu ilmestyny paikalle ! Eikä muute ilmestyny keskiviikkonakaa ! Se oli vissiin päättäny pitää omaa lomaa koko viikon eikä ollu päättäny ilmottaa kellekkää ettei tuu töihin. Eli siis torstainakaa ei itteämme kouluun raahattu koska se olis ollu aiva turhaa ! Toivottavasti kuitenkaa mitää ei oo sattunu ku ei kukaa, edes koulun muu henkilökunta tiedä missä meidän opettaja hiihtelee ! kopkopkop

Mutta on tällä viikolla tapahtunu jotain erikoistaki ! Nimittäin keskiviikkona käytiin kattomas Camillan kans täälä Celtan jalkkispeliä joka pelas niinki vaatimatonta joukkuetta vastaan ku Real Madrid ! Ja huhhuh mikä meininki oli loppuunmyydyllä stadionilla ! Ja vielä ku ennakkosuosikki Real meni häviämään meidän pikku Celtaa vastaan ! CELTA CELTA RARARAA ! Ja siis oltiin niin onnekkaita Camillan kans että ku noihin peleihin lippuja on ihan sairaan hankala saada ja ne on ihan sika kalliita niin saatiin käyttää mun tuon host-isän (joka on siis Celtan markkinointipomo) kausilippuja. Se siis tarkotti että päästiin kattoon peliä parhaimmilta mahdollisilta paikoilta ilmaseksi ! Ja päälle saatiin vielä lainaksi Celtan t-paidat ! Ja mulla oli päällä vielä semmonen ihka oikee Celtan pelaajan nimeltä Tonin paita, jota se oli käyttäny viime kaudella sarjanousupelis ja sitte antanu sen lahjaksi tuolle isälle ! Oli kyllä ainutlaatunen kokemus se peli !


täs vähä venytelles..




Kukas muukaa oli koko ajan kumos ku kyseinen numero !









Real Madrid HAHAA siitäs saitte!



Toinen viikon kohokohta oli ku tapasin suomalaisen tytön nimeltä Mari, joka on ollu koko syksyn kans vigos yliopistovaihdos mutta nyt vasta saatiin aikaseks tapaaminen ! Oli kyllä kiva toimitella suomea, mutta harmittavasti Mari menee ny joulun aikana takasin kotiin, ku nuo yliopistovaihdot on yleensä vain joko koulun syys- tai kevätlukukauden..

Nyt viikonloppuna vietetään mahdollisimman paljon aikaa kaikki aupparit yhes nimittäin ens perjantaina muutama aupair lähtee takasin kotia niinku kokonaan ja loput (paitsi mä + amerikkalaiset) lähtee viettään joulua ja uutta vuotta kotiansa. Mutta aika kyllä on menny taas ku hujaus ! Ens viikon lauantaina me nimttäin suunnataan ton perheen kans kohti Malagaa ja tuon isän sukua. Reissusta sinne tulee mielenkiintonen koska mennään autolla ja meno sinne kestää noin 11h joka on yhtäkuin 11tuntia autossa istumista kahden tytön välissä. No kokemus seki ja samalla näen koko espanjan autosta päin ! Onhan se ihan mieletön kokemus mulle ! Niin ja lisää mielenkiintoa reissua aatellen tuo se että äsken Rocio tuli kotia yltäpäältä oksennusta.. Eli siis oksennustauti on valtaamas tätä perhettä just ennen joululomaa ! EIII nyt pitää hyvin pestä käsiä !

Mutta eiköhän täs taas ollu tältä kertaa ! Enää 9 aamua jouluun ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti