sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

oh spain, i already miss u !

Kotona ollaan. Ruisleipä kädessä, takassa tuli ja ku ikkunasta kattoo pihalle, näkyy lunta. Ja voi kuinka mä ikävöin jo mun pikkuprinsessoja. Kuitenki toisaalta tuntuu ihanalta olla kotona suomessa.

Mun viimeset päivät espanjassa sisälsi kemutusta (tietty), popcornia & leffoja sohvalla perheen kans ja koomausta kahvilas. En nyt jaksa alkaa kirjotteleen tänne mitä tehtiin ja koska, joten annetaan kuvien puhua niitten puolesta:

lenkki rannalle, kävelyä yht 13km














tortilla-viini-ilta


postres !


RC Celta vs FC Barcelona

















Mun rakas Espanja-perheeni ♥

 Nyt sitte ollaan suomessa ja mun ihanat ystävät oli järkänny mulle ylllärikemut perjantaille ♥



Mutta tässä kaikki tällä kertaa. Ihmiset, menkää ja tutkikaa maailmaa, se kannattaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti